ارتفاع صفحه نمایش مناسب نیست!
Ava Design Studio
Web Development
Web Design
Graphic Design
UI / UX Design

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی

فضای آنلاین به طور گسترده فرصتی را برای افراد با ویژگی ها و علایق مختلف ایجاد کرده است تا بتوانند خود را به سایرین معرفی نمایند. این معرفی می تواند شامل ویژگی ها، مهارت ها و خدمات مختلف در زمینه کاری مشخصی باشد. کسب و کارهای کوچک و بزرگ، شرکت ها و موسسات، مراکز آموزشی و غیره این فرصت را دارند که با طراحی وب سایت شخصی خود، به بهترین شکل ویژگی ها و خدماتشان را در معرض دید کاربران بی شمار اینترنت قرار دهند. طراحی سایت حرفه ای و کاربر پسند از اولین قدم هایی است که باید برای برند سازی شخصی انجام دهید. دیگر کمتر کسی پیدا می شود که قصد برند سازی شخصی خودش را داشته باشد اما به دنبال ساخت سایت و ساخت اکانت در شبکه های اجتماعی نرفته باشد. تاثیر گذار ترین راه برای اینکه تخصص، موفقیت ها و مقطع اجتماعی تان را به گوش مخاطبان برسانید، فضای دیجیتال است. در این میان، راه اندازی یک سایت حرفه ای و قدرتمند است که باعث می شود کاربر به راحتی به تخصص شما اعتماد کند. شاید افراد بسیار زیادی را دیده باشید که در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام فعال هستند و مخاطبان زیادی هم دارند. حضور فعال در شبکه های اجتماعی بسیار اتفاق خوشایندی است اما در نظر داشته باشید که برای برند سازی شخصی، آنچه که به عنوان شناسنامه و عامل اعتماد عمل می کند وب سایت است. طراحی سایت شخصی معمولا با توجه به نیاز های شخص صورت می گیرد. به عنوان مثال سایت شخصی یک مدرس می تواند علاوه بر معرفی سوابق کاری، سوابق تدریس و سایر صفحات عمومی، در بر دارنده امکاناتی نظیر تدریس آنلاین دوره های آموزشی، پرسش و پاسخ و غیره نیز باشد. ایجاد بستری جهت توسعه نرم افزاری در آینده برای وب سایت های شخصی نیز دارای اهمیت می باشد.

اهمیت طراحی سایت شخصی

بسیاری از افراد تنها به معرفی خود و مهارت هایشان در شبکه های اجتماعی بسنده می کنند. این در صورتی است که شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک و اینستاگرام و یا استفاده از وبلاگ نمی تواند شما را به عنوان فردی جدی و حرفه ای در کسب و کارتان معرفی کند طراحی سایت شخصی این امکان را فراهم کرده که با تعیین گرافیک و ساختار ظاهری دلخواه بتوانید وب سایتی زیبا و جذاب برای جذب افراد بازدید کننده داشته باشید. با ساخت سایت شخصی خودتان می توانید علاوه بر فروش محصولاتتان هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت فیزیکی، طیف گسترده ای از صفحات را برای معرفی خود و حرفه خودتان داشته باشید، شما می توانید سایت شخصی خود را تحت دامنه مختص به خودتان راه اندازی کرده و از آن لذت ببرید.

ویژگی های سایت شخصی

در موفقیت طراحی سایت شخصی ویژگی های زیادی مطرح است. سایت های طراحی شده با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شده اند ویژگی های خاص خود را دارند. با گسترده و فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت و گذار در فضای مجازی، ریسپانسیو و واکنش گرا بودن یکی از ملزومات سایت های امروزی میباشد. بیش از 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده میکنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد. سایت های شخصی باید به نحوی طراحی و پیاده سازی شوند که کاملاً با نیاز کاربر متناسب بوده و بسته به هدفی که برای آن طراحی شده اند پاسخگوی تمامی نیاز های کاربر باشند. یکی از ویژگی های مهمی که در طراحی سایت شخصی باید به آن توجه ویژه ای شود قسمت مدیریت سایت های شخصی میباشد. این مدیریت باید بسیار ساده و در عین حال کاربردی نیز باشد. یکی از تفاوت هایی که طراحی سایت اختصاصی شخصی با سایر سایت های شرکتی، فروشگاهی و تجاری دارند قیمت و هزینه بسیار پایین آن ها است. سایت های شخصی در عین حال که هزینه بسیار پایینی دارند امکانات زیادی نیز در اختیار شما قرار میدهند.

سوالات متداول طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی چقدر زمان می برد؟

معمولا طراحی سایت شخصی بین 10 الی 15 روز زمان می برد اما مدت زمان دقیق آن پس از بررسی امکانات مورد نظر شما مشخص می گردد.

بعد از طراحی سایت شخصی، آوا وب تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد؟

آوا وب پس از تکمیل طراحی وب سایت شخصی شما، تا سه ماه بصورت رایگان پشتیبانی فنی سایت شما را انجام خواهد داد. پس از پایان این مدت در صورت رضایت از آوا وب، امکان عقد قرارداد پشتیبانی فنی یکساله و قابل تمدید وجود خواهد داشت.

دسترسی پنل های ادمین در سایت شخصی به چه صورت است؟

در پنل مدیریت سایت شخصی، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی خواهید داشت. همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا مدیران مختلفی را با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

آیا پس از طراحی سایت شخصی امکان توسعه آن وجود دارد؟

بله. زیرا تمامی سایت هایی که توسط آوا وب طراحی می شوند قابل توسعه هستند. شما می توانید در هر زمان امکانات مورد نظر خود را به وب سایت افزوده و یا بخش خاصی از وب سایت را به دلخواه تغییر دهید.

آموزش کار با سایت شخصی دارید؟

بله. پس از اتمام طراحی سایت، آموزش های ویدئویی از طرف آوا وب برای شما ارسال خواهند شد. با استفاده از محتوای آموزشی ویدئوها به راحتی می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید. همچنین در صورتی که ساکن محدوده شهری تهران باشید، امکان آموزش حضوری نیز فراهم می باشد.

آیا به ثبت دامنه و میزبانی وب نیاز دارم؟

در صورتی که شما دامنه سایت خود را قبلا ثبت کرده باشید، می توانید آن را به راحتی به وب سایت خود متصل کنید. در غیر اینصورت دامنه مورد نظر شما در صورت آزاد بودن، توسط آوا وب به نام شما ثبت شده و پنل مدیریت دامنه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین سایت شخصی شما بر روی سرور آوا وب میزبانی خواهد شد.

آیا سایت من ریسپانسیو است؟

بله. طراحی سایت در آوا وب کاملا ریسپانسیو انجام می شود. به همین دلیل سایت شما با انواع موبایل و تبلت کاملا سازگاری خواهد داشت.

آیا سایت شخصی مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی می باشد؟

در صورتی که هنگام سفارش طراحی سایت شخصی و یا مدتی پس از قرار گرفتن سایت شخصی در بستر وب، درگاه پرداخت مورد نظر خود را سفارش دهید، سایت شما به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، مجوز اینماد الزامی است. همچنین امکان سفارش اتصال به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، پرفکت مانی و غیره نیز وجود دارد.

اینماد چیست و چگونه می توان آن را فعال کرد؟

اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک به منظور تائید هویت و صلاحیت وب سایت ها از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و دریافت آن شرایطی دارد که توضیحات کامل آن در سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک موجود است. دریافت اینماد برای دریافت درگاه مستقیم پرداخت بانکی الزامی است.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت شخصی به چه صورت است؟

طبق قوانین آوا وب، 40 درصد از مبلغ کل پروژه در ابتدا دریافت خواهد شد و 60 درصد نیز پس از اتمام پروسه طراحی وب سایت دریافت خواهد شد. عدم پرداخت کامل هزینه طراحی حداکثر تا 40 روز منجر به قطع همکاری آوا وب با کارفرما خواهد شد.

سفارش طراحی سایت شخصی

در صورت تمایل به سفارش طراحی سایت شخصی می توانید با من محمدرضا طاهری تماس حاصل نمایید تا بر اساس درخواست های شما، مشاوره لازم در خصوص طراحی سایت شخصی و همچنین تعرفه طراحی سایت شخصی را به شما ارائه نمایم.

آخرین ویرایش در دوشنبه 27 شهریور 1402نام مجموعه: بلاگ آوا وب
طراحی سایت | طراحی وب | طراحی وبسایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت شخصی | طراحی وب شخصی | طراحی وبسایت شخصی | طراحی وب سایت شخصی | سایت شخصی | وب شخصی | وبسایت شخصی | وب سایت شخصی | شخص | شخصی
پشتیبانی برام مهمه
تقریبا 24 ساعته آماده پشتیبانی هستم
مشاوره هام رایگانه
پیام بدید و باهام راحت صحبت کنید
عاشق کارم هستم
و بیشتر وقتم رو صرف کارم میکنم
روابط جدید رو پایه ام
اگه مایلید بهم پیشنهاد همکاری بدید
کلیه حقوق، محتوا و آثار مندرج نزد آوا وب محفوظ می باشند.
Copyright © Ava Web 2014 -