ارتفاع صفحه نمایش مناسب نیست!
Ava Design Studio
Web Development
Web Design
Graphic Design
UI / UX Design

طراحی سایت باشگاه ورزشی

طراحی سایت باشگاه ورزشی

طراحی سایت باشگاه ورزشی

طراحی سایت باشگاه ورزشی

باشگاه های ورزشی جزء کسب و کارهای پرطرفدار محسوب می شوند. البته به همان اندازه که طرفداران بسیاری برای باشگاه ورزشی وجود دارد، باشگاه های زیادی نیز وجود دارند. این موضوع توسعه و تبلیغات این نوع از کسب و کار را برای مدیران آن کمی دشوار ساخته است. ایجاد یک باشگاه ورزشی همانند دیگران ایده خوبی نیست. یکی از انگیزه های داشتن یک وب سایت باشگاه ورزشی معرفی باشگاه و پرسنل آن به دنیای مجازی می باشد. با طراحی سایت باشگاه ورزشی می توانید خدمات و سایر موارد مورد نظر خود را به راحتی به مشتریان معرفی نمایید و این مورد یک وجه تمایز با سایر باشگاه ها را برای شما به وجود می آورد. موضوعی که در طراحی هر سایتی باید در نظر گرفته شود، طراحی گرافیک جذاب و متفاوت می باشد که این موضوع در طراحی سایت باشگاه ورزشی نیز حائز اهمیت می باشد. حتی ثبت نام اعضاء باشگاه را می توان به صورت آنلاین فراهم نمود و با قرار دادن فرم ثبت نام در سایت باشگاه، کاربران می توانند پس از تکمیل فرم به درگاه پرداخت بانکی متصل شده و شهریه باشگاه را پرداخت نمایند. از این روش حتی برای پرداخت شهریه بیمه های ورزشی نیز می توان استفاده نمود.

برای افراد زیادی پیش آمده که برای تحقیق راجع به باشگاه های اطراف خود در اینترنت جستجو کنند و نهایتا بهترین باشگاه را برای ثبت نام انتخاب کنند. پس با توجه به استفاده عموم از اینترنت گروه زیادی از مردم نیاز های خود را از این طریق برطرف می کنند. بنابراین طراحی سایت باشگاه ورزشی می تواند به نفع شما باشد. اگر شما مربی ورزشی و یا مالک باشگاه ورزشی هستید، از طریق طراحی سایت می توانید، باشگاه خود و نحوه عملکرد باشگاه را معرفی کنید، همچنین می توانید در مورد ورزش های موجود در باشگاه اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قرار دهید. مربیان نیز می توانند مراجعه کنندگان بیشتری جهت آموزش پیدا کنند. در واقع طراحی سایت ورزشی یک راه تبلیغاتی مناسب جهت معرفی شما و خدمات شما می باشد. طراحی سایت باشگاه باعث می شود که کاربران در موتور جستجوی گوگل سایت شما را پیدا کنند و مورد مطالعه قرار دهند.

اهمیت طراحی سایت باشگاه ورزشی

زمانی که به صورت امروزی دسترسی به اینترنت در میان مردم وجود نداشت، برای اطلاع از آخرین اخبار ورزشی نیاز بود که به دکه های روزنامه فروشی مراجعه کنیم. اما امروزه با گسترش خدمات آنلاین و اینترنت پرسرعت، این امکان وجود دارد که از آخرین اخبار تیم محبوب خود و همینطور نتایج سایر مسابقات آگاه شویم. طراحی سایت ورزشی مزایای بسیاری را برای افرادی که اقدام به طراحی سایت باشگاه ورزشی خود کرده اند دارا می باشد. به علت بازدید بسیار بالایی که از سایت های ورزشی صورت می گیرد این امکان وجود دارد که در زمینه تبلیغات نیز به درآمد زایی بپردازید. به این شکل که بسیاری از شرکت ها و موسسات با هدف معرفی خود و همینطور خدماتی که ارائه می کنند حاضرند در ازای پرداخت مبلغی به شما، تبلیغاتشان درون وب سایت ورزشی شما انتشار پیدا کند. در کنار خدمات رسانی بصورت آنلاین می توانید اعتبار و درآمد نیز بدست آورید.

باشگاه های ورزشی فعال در زمینه هایی همچون فوتبال، بسکتبال، تنیس، کاراته، شنا، شطرنج، کشتی و یا سایر ورزش ها به منظور اطلاع رسانی و آگاه ساختن طرفداران خود از آخرین اتفاقات باشگاه و همینطور درآمدزایی می توانند اقدام به طراحی وب سایت نمایند. این فرصت برای باشگاه های ورزشی همچون فیتنس و بدن سازی نیز وجود دارد که با هدف معرفی امکانات خود و ارائه دستور العمل های ورزشی و همینطور معرفی رژیم های غذایی به کاربران خود، یک وب سایت حرفه ای ورزشی را داشته باشند. طراحی سایت برای موارد یاد شده باعث ایجاد ارتباط و تعامل هرچه بهتر با مخاطبان خود خواهد شد.

ویژگی های سایت باشگاه ورزشی

برخی از ویژگی ها و امکانات تقریبا در تمامی وب سایت ها دیده می شوند. ویژگی هایی مانند صفحه درباره ما، مقالات، تماس با ما و غیره. اما فقط طراحی این صفحات نمی تواند باعث پیشرفت باشگاه شما بشود بلکه این هنر طراح سایت و قرار دادن امکانات جذاب است که کاربران را به سمت سایت و در نهایت باشگاه شما جذب می کند. به عنوان مثال قرار دادن تور مجازی، پرداخت شهریه آنلاین، محاسبه BMI و موارد دیگر کاربران زیادی را به سمت سایت و در نهایت باشگاه جذب می کند.

سوالات متداول طراحی سایت باشگاه ورزشی

طراحی سایت باشگاه ورزشی چقدر زمان می برد؟

معمولا طراحی سایت باشگاه ورزشی بین 10 الی 15 روز زمان می برد اما مدت زمان دقیق آن پس از بررسی امکانات مورد نظر شما مشخص می گردد.

بعد از طراحی سایت باشگاه ورزشی، آوا وب تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد؟

آوا وب پس از تکمیل طراحی وب سایت باشگاه ورزشی شما، تا سه ماه بصورت رایگان پشتیبانی فنی سایت شما را انجام خواهد داد. پس از پایان این مدت در صورت رضایت از آوا وب، امکان عقد قرارداد پشتیبانی فنی یکساله و قابل تمدید وجود خواهد داشت.

دسترسی پنل های ادمین در سایت باشگاه ورزشی به چه صورت است؟

در پنل مدیریت سایت باشگاه ورزشی، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی خواهید داشت. همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا مدیران مختلفی را با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

آیا پس از طراحی سایت باشگاه ورزشی امکان توسعه آن وجود دارد؟

بله. زیرا تمامی سایت هایی که توسط آوا وب طراحی می شوند قابل توسعه هستند. شما می توانید در هر زمان امکانات مورد نظر خود را به وب سایت افزوده و یا بخش خاصی از وب سایت را به دلخواه تغییر دهید.

آموزش کار با سایت باشگاه ورزشی دارید؟

بله. پس از اتمام طراحی سایت، آموزش های ویدئویی از طرف آوا وب برای شما ارسال خواهند شد. با استفاده از محتوای آموزشی ویدئوها به راحتی می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید. همچنین در صورتی که ساکن محدوده شهری تهران باشید، امکان آموزش حضوری نیز فراهم می باشد.

آیا به ثبت دامنه و میزبانی وب نیاز دارم؟

در صورتی که شما دامنه سایت خود را قبلا ثبت کرده باشید، می توانید آن را به راحتی به وب سایت خود متصل کنید. در غیر اینصورت دامنه مورد نظر شما در صورت آزاد بودن، توسط آوا وب به نام شما ثبت شده و پنل مدیریت دامنه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین سایت باشگاه ورزشی شما بر روی سرور آوا وب میزبانی خواهد شد.

آیا سایت من ریسپانسیو است؟

بله. طراحی سایت در آوا وب کاملا ریسپانسیو انجام می شود. به همین دلیل سایت شما با انواع موبایل و تبلت کاملا سازگاری خواهد داشت.

آیا سایت باشگاه ورزشی مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی می باشد؟

در صورتی که هنگام سفارش طراحی سایت باشگاه ورزشی و یا مدتی پس از قرار گرفتن سایت باشگاه ورزشی در بستر وب، درگاه پرداخت مورد نظر خود را سفارش دهید، سایت شما به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، مجوز اینماد الزامی است. همچنین امکان سفارش اتصال به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، پرفکت مانی و غیره نیز وجود دارد.

اینماد چیست و چگونه می توان آن را فعال کرد؟

اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک به منظور تائید هویت و صلاحیت وب سایت ها از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و دریافت آن شرایطی دارد که توضیحات کامل آن در سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک موجود است. دریافت اینماد برای دریافت درگاه مستقیم پرداخت بانکی الزامی است.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت باشگاه ورزشی به چه صورت است؟

طبق قوانین آوا وب، 40 درصد از مبلغ کل پروژه در ابتدا دریافت خواهد شد و 60 درصد نیز پس از اتمام پروسه طراحی وب سایت دریافت خواهد شد. عدم پرداخت کامل هزینه طراحی حداکثر تا 40 روز منجر به قطع همکاری آوا وب با کارفرما خواهد شد.

سفارش طراحی سایت باشگاه ورزشی

در صورت تمایل به سفارش طراحی سایت باشگاه ورزشی می توانید با من محمدرضا طاهری تماس حاصل نمایید تا بر اساس درخواست های شما، مشاوره لازم در خصوص طراحی سایت باشگاه ورزشی و همچنین تعرفه طراحی سایت باشگاه ورزشی را به شما ارائه نمایم.

آخرین ویرایش در دوشنبه 27 شهریور 1402نام مجموعه: بلاگ آوا وب
طراحی سایت | طراحی وب | طراحی وبسایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت باشگاه | طراحی وب باشگاه | طراحی وبسایت باشگاه | طراحی وب سایت باشگاه | سایت باشگاه | وب باشگاه | وبسایت باشگاه | وب سایت باشگاه | طراحی سایت باشگاه ورزشی | طراحی وب باشگاه ورزشی | طراحی وبسایت باشگاه ورزشی | طراحی وب سایت باشگاه ورزشی | سایت باشگاه ورزشی | وب باشگاه ورزشی | وبسایت باشگاه ورزشی | وب سایت باشگاه ورزشی | باشگاه | باشگاه ورزشی
پشتیبانی برام مهمه
تقریبا 24 ساعته آماده پشتیبانی هستم
مشاوره هام رایگانه
پیام بدید و باهام راحت صحبت کنید
عاشق کارم هستم
و بیشتر وقتم رو صرف کارم میکنم
روابط جدید رو پایه ام
اگه مایلید بهم پیشنهاد همکاری بدید
کلیه حقوق، محتوا و آثار مندرج نزد آوا وب محفوظ می باشند.
Copyright © Ava Web 2014 -