ارتفاع صفحه نمایش مناسب نیست!
Ava Design Studio
Web Development
Web Design
Graphic Design
UI / UX Design

طراحی سایت مزون

طراحی سایت مزون

طراحی سایت مزون

طراحی سایت مزون

امروزه صنعت مد در دنیا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. رشد و پیشرفت صنعت مد به گونه ای بوده است که امروزه برای فعالیت در آن باید دوره های آموزشی و حرفه ای مختلفی را پشت سر گذاشت. چرخ های خیاطی دستی جای خود را به ماشین های خیاطی صنعتی داده اند و حرفه طراحی لباس شاخه ای مستقل محسوب می شود. امروزه اکثر کسب و کارها برای رسیدن به اهداف تجاری خود نیازمند کسب شهرت و اعتبار در دنیای مجازی هستند. مزون داران لباس نیز می توانند در کنار کسب و کار سنتی و فیزیکی خود، یک کسب و کار آنلاین نیز در فضای وب ایجاد نمایند. احتمالا شما نیز تبلیغ کالاهایی مانند لباس و پوشاک را در شبکه های اجتماعی مشاهده کرده اید و می دانید که این نوع تبلیغات تاثیر بسیاری بر اعتماد و انتخاب مردم داشته اند. اما نکته مهم، کوتاه بودن عمر رسانه های اجتماعی است و پایان عمر یک رسانه و یا حتی مسدود شدن دسترسی به یک رسانه به معنی پایان ارتباط با تعداد زیادی مشتری می باشد.

اهمیت طراحی سایت مزون

طراحی سایت مزون لباس ایده و راه حلی بسیار موثر و جذاب برای شناخته شدن محصولات و نهایتا افزایش فروش و سوددهی می باشد. این روزها با دسترسی به اینترنت و داشتن یک تلفن همراه هوشمند در هر لحظه و هر جایی امکان دسترسی به سایت ها، مشاهده خدمات و محصولات آن ها و حتی سفارش آنلاین به سادگی میسر می باشد. مزیت دیگر طراحی سایت مزون لباس را می توان عدم نیاز به داشتن فضایی مانند فروشگاه یا بوتیک دانست که دیگر نیازی به حضور مشتری نبوده و با مشاهده تمام محصولات در سایت با ارائه اندازه و سایز دقیق و تصویر کاملا واضح، مشتری سفارش را آنلاین ثبت کرده و پس از پرداخت هزینه، سفارش درخواستی ارسال می گردد. البته داشتن فضایی مخصوص برای مزون جهت مراجعه حضوری می تواند میزان فروش را افزایش داده و برای افرادی که قصد مشاهده از نزدیک محصولات را دارند راهکار مناسبی برای معرفی پوشاک موجود در مزون می باشد. انتخاب پوشاک مناسب که هم از نظر ظاهری و هم قیمت ایده آل باشد، نیازمند صرف وقت زیادی می باشد که این جستجو را می توان به جای حضور در خیابان های شلوغ و تحمل انواع آلودگی ها، در خانه و پشت کامپیوتر یا به وسیله تلفن همراه در آرامش کامل انجام داد. طراحی سایت مزون لباس راهکاری مناسب برای گسترش کسب و کار فعالان این زمینه و افزایش تعداد مشتریان می باشد که از طریق سایت می توان ضمن معرفی محصولات جدید، سطح اطلاعات مشتریان از جنس و کیفیت پوشاک ارائه شده را بالا برد.

نکات مهم در طراحی سایت مزون لباس

یکی از اصول مهم برندینگ، طراحی وب سایت اختصاصی برای کسب و کار افراد می باشد. در واقع اگر بخواهیم که شناسنامه کاری خود را درخشان تر کنیم و به روز باشیم، لازم است تا کسب و کار خود را در بستر اینترنت معرفی کنیم و چه راه حلی بهتر از راه اندازی و طراحی وبسایت؟ نگرش واقع بینانه این است که این روز ها مردم بیشتر از کتاب و روزنامه و غیره، اینترنت و سایت ها و شبکه های اجتماعی را دنبال می کنند و حتی کتاب ها هم به فرمتی درآمده اند که دسترسی به آن ها در موبایل ها و سیستم های خانگی و صنعتی فراهم باشد. این موضوع برای کسب و کارها می تواند یک فرصت باشد. بخصوص در این صنعت که این روزها، خلاقیت در آن به شکلی سریع در حال افزایش است. حتی افرادی که چیز زیادی از اینترنت و شیوه ی کار با آن نمی دانند، گاهی در گوگل عباراتی مانند مدل مانتو جدید و یا مدل کفش و موارد مشابه را جستجو می کنند که در نهایت وب سایت ها و تصاویر بیشماری از آنچه که به دنبالش هستند را مشاهده خواهند کرد.

صنعت مد با این میزان از محبوبیت و فراگیری، کاملا معقولانه است که داوطلبان زیادی هم برای فعالیت داشته باشد. پس اگر صاحب مزون لباس و مزون های عروس و سایر شغل های مشابه هستید، لازم است بدانید که یکی از شیوه های موثر تبلیغات و معرفی خودتان در این صنعت، معرفی کسب و کار شما با به کارگیری دیجیتال مارکتینگ است. حتی می توان گفت که تاثیر داشتن یک وب سایت موفق و مخاطب پسند که بتواند برای افراد کاربردی هم باشد، بیش از سایر شیوه های تبلیغاتی، توانایی اثر بخشی دارد و شما را به سمت مسیر درست هدایت می کند. همچنین با توجه به اینکه حوزه پوشاک به شکل روزانه و مداوم در حال به روز رسانی می باشد، یک سایت گالری لباس هم باید پویا، با نشاط، منسجم و کاربردی باشد و ایده های نو گرایانه در آن به کار گرفته شود تا نظر افراد را به خود جلب کند. وب سایتی که در ارتباط با لباس و پوشش است، باید محتواهایی به روز داشته باشد تا از تغییرات روز دنیا در حوزه خودش جا نماند.

مزایای طراحی سایت مزون

با صرف هزینه ای مناسب همراه با اختصاص زمان و پشتکار می توانید فروشگاه و مزون خود را به یک برند محبوب و موفق تبدیل نمایید تا فروش شما نسبت به فروش سنتی چند برابر شود. طراحی سایت مزون بستری بزرگ و نامحدود برای شما فراهم می سازد و دیگر نیازی به در اختیار داشتن یک فروشگاه بزرگ با متراژ بالا نخواهید داشت. بالا بودن تعداد مشتریان نیز از دیگر مزایای در اختیار داشتن وب سایت مزون لباس می باشد. افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت شما در نهایت منجر به فروش بیشتر کالاها و محصولات خواهد شد.

سوالات متداول طراحی سایت مزون

طراحی سایت مزون چقدر زمان می برد؟

معمولا طراحی سایت مزون بین 10 الی 15 روز زمان می برد اما مدت زمان دقیق آن پس از بررسی امکانات مورد نظر شما مشخص می گردد.

بعد از طراحی سایت مزون، آوا وب تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد؟

آوا وب پس از تکمیل طراحی وب سایت مزون شما، تا سه ماه بصورت رایگان پشتیبانی فنی سایت شما را انجام خواهد داد. پس از پایان این مدت در صورت رضایت از آوا وب، امکان عقد قرارداد پشتیبانی فنی یکساله و قابل تمدید وجود خواهد داشت.

دسترسی پنل های ادمین در سایت مزون به چه صورت است؟

در پنل مدیریت سایت مزون، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی خواهید داشت. همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا مدیران مختلفی را با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

آیا پس از طراحی سایت مزون امکان توسعه آن وجود دارد؟

بله. زیرا تمامی سایت هایی که توسط آوا وب طراحی می شوند قابل توسعه هستند. شما می توانید در هر زمان امکانات مورد نظر خود را به وب سایت افزوده و یا بخش خاصی از وب سایت را به دلخواه تغییر دهید.

آموزش کار با سایت مزون دارید؟

بله. پس از اتمام طراحی سایت، آموزش های ویدئویی از طرف آوا وب برای شما ارسال خواهند شد. با استفاده از محتوای آموزشی ویدئوها به راحتی می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید. همچنین در صورتی که ساکن محدوده شهری تهران باشید، امکان آموزش حضوری نیز فراهم می باشد.

آیا به ثبت دامنه و میزبانی وب نیاز دارم؟

در صورتی که شما دامنه سایت خود را قبلا ثبت کرده باشید، می توانید آن را به راحتی به وب سایت خود متصل کنید. در غیر اینصورت دامنه مورد نظر شما در صورت آزاد بودن، توسط آوا وب به نام شما ثبت شده و پنل مدیریت دامنه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین سایت مزون شما بر روی سرور آوا وب میزبانی خواهد شد.

آیا سایت من ریسپانسیو است؟

بله. طراحی سایت در آوا وب کاملا ریسپانسیو انجام می شود. به همین دلیل سایت شما با انواع موبایل و تبلت کاملا سازگاری خواهد داشت.

آیا سایت مزون مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی می باشد؟

در صورتی که هنگام سفارش طراحی سایت مزون و یا مدتی پس از قرار گرفتن سایت مزون در بستر وب، درگاه پرداخت مورد نظر خود را سفارش دهید، سایت شما به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، مجوز اینماد الزامی است. همچنین امکان سفارش اتصال به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، پرفکت مانی و غیره نیز وجود دارد.

اینماد چیست و چگونه می توان آن را فعال کرد؟

اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک به منظور تائید هویت و صلاحیت وب سایت ها از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و دریافت آن شرایطی دارد که توضیحات کامل آن در سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک موجود است. دریافت اینماد برای دریافت درگاه مستقیم پرداخت بانکی الزامی است.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت مزون به چه صورت است؟

طبق قوانین آوا وب، 40 درصد از مبلغ کل پروژه در ابتدا دریافت خواهد شد و 60 درصد نیز پس از اتمام پروسه طراحی وب سایت دریافت خواهد شد. عدم پرداخت کامل هزینه طراحی حداکثر تا 40 روز منجر به قطع همکاری آوا وب با کارفرما خواهد شد.

سفارش طراحی سایت مزون

در صورت تمایل به سفارش طراحی سایت مزون می توانید با من محمدرضا طاهری تماس حاصل نمایید تا بر اساس درخواست های شما، مشاوره لازم در خصوص طراحی سایت مزون و همچنین تعرفه طراحی سایت مزون را به شما ارائه نمایم.

آخرین ویرایش در جهارشنبه 29 شهریور 1402نام مجموعه: بلاگ آوا وب
طراحی سایت | طراحی وب | طراحی وبسایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت مزون | طراحی وب مزون | طراحی وبسایت مزون | طراحی وب سایت مزون | سایت مزون | وب مزون | وبسایت مزون | وب سایت مزون | طراحی سایت مزون لباس | طراحی وب مزون لباس | طراحی وبسایت مزون لباس | طراحی وب سایت مزون لباس | سایت مزون لباس | وب مزون لباس | وبسایت مزون لباس | وب سایت مزون لباس | طراحی سایت مزون عروس | طراحی وب مزون عروس | طراحی وبسایت مزون عروس | طراحی وب سایت مزون عروس | سایت مزون عروس | وب مزون عروس | وبسایت مزون عروس | وب سایت مزون عروس
پشتیبانی برام مهمه
تقریبا 24 ساعته آماده پشتیبانی هستم
مشاوره هام رایگانه
پیام بدید و باهام راحت صحبت کنید
عاشق کارم هستم
و بیشتر وقتم رو صرف کارم میکنم
روابط جدید رو پایه ام
اگه مایلید بهم پیشنهاد همکاری بدید
کلیه حقوق، محتوا و آثار مندرج نزد آوا وب محفوظ می باشند.
Copyright © Ava Web 2014 -