ارتفاع صفحه نمایش مناسب نیست!
Ava Design Studio
Web Development
Web Design
Graphic Design
UI / UX Design

طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی

به جرأت می توان گفت بعد از وسایل عکاسی، داشتن یک مکان مناسب، دکور جذاب و زیبا و همچنین وسایل مورد نیاز یک آتلیه عکاسی، آن چه که از مهم ترین و ضروری ترین نیازهای یک آتلیه به شمار می آید، طراحی سایت عکاسی و آتلیه عکاسی می باشد. در واقع چنین می توان گفت که امروزه سایت آتلیه عکاسی یکی از مهم ترین ابزارهای کار عکاسان محسوب می شود و این امکان را به عکاسان میدهد تا بدون محدودیت زمانی و مکانی، عکس های خود را به نمایش بگذارند. فرقی نمیکند به صورت شخصی عکاسی میکنید و یا آتلیه عکاسی دارید. به هر حال طراحی یک وب سایت عکاسی برای پیشرفت کسب و کار شما گزینه مناسبی خواهد بود.

اهمیت طراحی سایت آتلیه عکاسی

در دنیای کنونی که با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن دنیای ارتباطات، استفاده از فضای مجازی و برنامه های تلفن همراه، بیشتر زمان زندگی انسان ها برای انجام امور زندگی شان در این فضا می گذرد و افراد مختلف نیازهای حقیقی گوناگون خود و حتی مکان های حقیقی مورد نظرشان را نیز در این فضای مجازی جستجو می کنند، بهره مندی از امکانات طراحی سایت عکاسی و طراحی سایت آتلیه عکاسی هوشمندانه ترین انتخاب برای یک عکاس حرفه ای خواهد بود؛ چرا که دیگر زمان محدود شدن کارها و عکاسی کردن در یک فضای بسته و محدود تمام شده است بنابراین هنگامی که ی شود با داشتن یک سایت عکاسی و آتلیه عکاسی، بدون داشتن محدودیت مکانی، از تمامی نقاط کشور و یا حتی از سراسر جهان، مشتریان بسیاری را از طریق وب سایت به سمت آتلیه خود جذب نمود، بسنده کردن به داشتن یک تعداد محدود از مشتریان خاص در یک محدوده بسته جغرافیایی مانند یک محله به هیچ عنوان برخواسته از یک فکر امروزی و اقتصادی نخواهد بود و به طور قطع با زمانه پیش نرفتن و از امکانات و تکنولوژی موجود استفاده نکردن، به کسب و کار آسیب خواهد رساند.

دلیل عدم موفقیت یک کسب و کار

عدم استفاده از امتیازاتی که یک وب سایت عکاسی می تواند در اختیار آتلیه دارها قرار دهد، به این معنی است که آن ها به عنوان یک تماشاگر در گوشه ای نشسته باشند و نظاره گر پیشرفت رقیبان خود در مسیر نگاه مشتاق مشتریان شان باشند، که به طور قطع هیچ کسب و کاری نه تنها تماشاگر بودن در حوزه کسب و کار خود را نمی پسندد بلکه بودن در یک چنین وضعیتی را نیز به صلاح آینده کاری خود نمی داند چرا که ادامه دادن با یک چنین رویه ای، قطعا کسب و کار را منزوی و در زمانی بسیار کوتاه آن را به طور کامل نابود خواهد کرد. بنابراین استفاده از دانش و مهارت طراحان حرفه ای در زمینه طراحی سایت عکاسی بهینه شده با بازدید کننده فراوان هوشمندانه ترین انتخاب می باشد تا مشتریان را به سمت سایت عکاسی و در نهایت به سمت آتلیه عکاسی جذب کند و با ارائه خدمات مناسب به آنها، مشتری های جدید نیز به جمع مشتری های ثابت اضافه خواهند شد.

مزایای طراحی سایت آتلیه عکاسی
  • با در اختیار داشتن یک وب سایت آتلیه می توانید روند رشد خود را نسبت به سایر رقبا سرعت ببخشید.
  • با نمایش رزومه، سوابق شغلی و نمونه کارهای قبلی امکان بازاریابی اینترنتی برای رونق کسب و کار فراهم می شود.
  • امکان تبلیغ خدمات و افزایش دریافت سفارش عکاسی و فیلمبرداری از مجالس و مراسم های مختلف فراهم می شود..
  • برای مشتریان امکان یافتن آتلیه نزدیک به محل سکونت خود فراهم می شود.
  • وبسایت آتلیه با توجه به عدم محدودیت مکانی و زمانی در فضای مجازی همواره در دسترس کاربران خواهد بود.
سوالات متداول طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی چقدر زمان می برد؟

معمولا طراحی سایت آتلیه عکاسی بین 10 الی 15 روز زمان می برد اما مدت زمان دقیق آن پس از بررسی امکانات مورد نظر شما مشخص می گردد.

بعد از طراحی سایت آتلیه عکاسی، آوا وب تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد؟

آوا وب پس از تکمیل طراحی وب سایت آتلیه عکاسی شما، تا سه ماه بصورت رایگان پشتیبانی فنی سایت شما را انجام خواهد داد. پس از پایان این مدت در صورت رضایت از آوا وب، امکان عقد قرارداد پشتیبانی فنی یکساله و قابل تمدید وجود خواهد داشت.

دسترسی پنل های ادمین در سایت آتلیه عکاسی به چه صورت است؟

در پنل مدیریت سایت آتلیه عکاسی، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی خواهید داشت. همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا مدیران مختلفی را با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

آیا پس از طراحی سایت آتلیه عکاسی امکان توسعه آن وجود دارد؟

بله. زیرا تمامی سایت هایی که توسط آوا وب طراحی می شوند قابل توسعه هستند. شما می توانید در هر زمان امکانات مورد نظر خود را به وب سایت افزوده و یا بخش خاصی از وب سایت را به دلخواه تغییر دهید.

آموزش کار با سایت آتلیه عکاسی دارید؟

بله. پس از اتمام طراحی سایت، آموزش های ویدئویی از طرف آوا وب برای شما ارسال خواهند شد. با استفاده از محتوای آموزشی ویدئوها به راحتی می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید. همچنین در صورتی که ساکن محدوده شهری تهران باشید، امکان آموزش حضوری نیز فراهم می باشد.

آیا به ثبت دامنه و میزبانی وب نیاز دارم؟

در صورتی که شما دامنه سایت خود را قبلا ثبت کرده باشید، می توانید آن را به راحتی به وب سایت خود متصل کنید. در غیر اینصورت دامنه مورد نظر شما در صورت آزاد بودن، توسط آوا وب به نام شما ثبت شده و پنل مدیریت دامنه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین سایت آتلیه عکاسی شما بر روی سرور آوا وب میزبانی خواهد شد.

آیا سایت من ریسپانسیو است؟

بله. طراحی سایت در آوا وب کاملا ریسپانسیو انجام می شود. به همین دلیل سایت شما با انواع موبایل و تبلت کاملا سازگاری خواهد داشت.

آیا سایت آتلیه عکاسی مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی می باشد؟

در صورتی که هنگام سفارش طراحی سایت آتلیه عکاسی و یا مدتی پس از قرار گرفتن سایت آتلیه عکاسی در بستر وب، درگاه پرداخت مورد نظر خود را سفارش دهید، سایت شما به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، مجوز اینماد الزامی است. همچنین امکان سفارش اتصال به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، پرفکت مانی و غیره نیز وجود دارد.

اینماد چیست و چگونه می توان آن را فعال کرد؟

اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک به منظور تائید هویت و صلاحیت وب سایت ها از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و دریافت آن شرایطی دارد که توضیحات کامل آن در سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک موجود است. دریافت اینماد برای دریافت درگاه مستقیم پرداخت بانکی الزامی است.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت آتلیه عکاسی به چه صورت است؟

طبق قوانین آوا وب، 40 درصد از مبلغ کل پروژه در ابتدا دریافت خواهد شد و 60 درصد نیز پس از اتمام پروسه طراحی وب سایت دریافت خواهد شد. عدم پرداخت کامل هزینه طراحی حداکثر تا 40 روز منجر به قطع همکاری آوا وب با کارفرما خواهد شد.

سفارش طراحی سایت آتلیه عکاسی

در صورت تمایل به سفارش طراحی سایت آتلیه عکاسی می توانید با من محمدرضا طاهری تماس حاصل نمایید تا بر اساس درخواست های شما، مشاوره لازم در خصوص طراحی سایت آتلیه عکاسی و همچنین تعرفه طراحی سایت آتلیه عکاسی را به شما ارائه نمایم.

آخرین ویرایش در جهارشنبه 29 شهریور 1402نام مجموعه: بلاگ آوا وب
طراحی سایت | طراحی وب | طراحی وبسایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت آتلیه عکاسی | طراحی وب آتلیه عکاسی | طراحی وبسایت آتلیه عکاسی | طراحی وب سایت آتلیه عکاسی | سایت آتلیه عکاسی | وب آتلیه عکاسی | وبسایت آتلیه عکاسی | وب سایت آتلیه عکاسی | طراحی سایت عکاسی | طراحی وب عکاسی | طراحی وبسایت عکاسی | طراحی وب سایت عکاسی | سایت عکاسی | وب عکاسی | وبسایت عکاسی | وب سایت عکاسی
پشتیبانی برام مهمه
تقریبا 24 ساعته آماده پشتیبانی هستم
مشاوره هام رایگانه
پیام بدید و باهام راحت صحبت کنید
عاشق کارم هستم
و بیشتر وقتم رو صرف کارم میکنم
روابط جدید رو پایه ام
اگه مایلید بهم پیشنهاد همکاری بدید
کلیه حقوق، محتوا و آثار مندرج نزد آوا وب محفوظ می باشند.
Copyright © Ava Web 2014 -