ارتفاع صفحه نمایش مناسب نیست!
Ava Design Studio
Web Development
Web Design
Graphic Design
UI / UX Design

طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین

طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین

طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین

طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین

هدف از ساخت سایت آموزش آنلاین، یادگیری و کسب اطلاعات در هر کجای دنیا و در هر ساعتی می باشد. یکی از مزایای بسیار خوبی که اینترنت دارد استفاده بهینه دانش آموزان و دانشجویان از آموزش آنلاین است که می توانند در هر شرایطی به تحصیل و آموزش بپردازند. با استفاده از امکاناتی که اینترنت فراهم آورده است، آموزش بسیار آسانتر شده است و حتی از این راه می توان کسب درآمد کرد. افراد از این طریق قادر خواهند بود، مطالب مختلفی را بیاموزند و از آنها لذت ببرند و هرگاه که کلاسی تشکیل نشود و یا وقت کافی برای تدریس در کلاس وجود نداشته باشد، می توانند به صورت آنلاین اطلاعات را فرا گرفته و حتی یادداشت کنند. در دنیای امروز برنامه های زیادی برای یاد گرفتن در نظر گرفته شده تا درک مطلب در هر زمینه ای بسیار آسان شود. پیشرفت تکنولوژی در این زمینه نیز تاثیر زیادی داشته و باعث تولید ابزار آموزشی مختلفی شده است.

اهمیت طراحی سایت آموزشی

همانطور که می دانید آموزش های سراسر کشور در زمان همه گیری کرونا به مدت زیادی محدود و متوقف شدند. تمام کسانی که در بخش های مختلف به حرفه آموزش مشغول بودند به جز افرادی که سایت آنلاین آموزشی داشتند، در این مدت هیچ ابزاری برای ارائه آموزش های خود در دسترس نداشتند. شما با طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین دیگر نگرانی محدود شدن دسترسی به شاگردان خود را ندارید. یکی دیگر از مزایای آموزش مجازی، پایین بودن هزینه های جاری هم برای دانشجویان و دانش آموزان و هم برای آموزشگاه و آموزگاران می باشد. امروزه اکثر افراد برای یادگیری آموزش های مختلف به دلیل تنوع در منابع یادگیری و راحتی دسترسی، اینترنت را انتخاب می کنند و به تعداد طرفداران آموزش های از راه دور روزافزون افزوده می شود و انتظار میرود بشر از قابلیت آموزش مجازی در آینده استفاده بیشتری کند.

مخاطب سایت های آموزش مجازی چه کسانی هستند؟

بیشترین و مهمترین مخاطبان سایت آموزشی مؤسسات، مراکز آموزشی دولتی و غیر دولتی، آموزشگاه های زبان، مهدکودک ها، مدارس و غیره هستند. بسیاری از هنرجویان سایت آموزشی، افراد مبتدی و تا حدودی حرفه ای هستند. این افراد جهت دریافت معلومات بیشتر به این سایت ها مراجعه می کنند. شما باید به این امر واقف باشید که کاربران سایت خود را شناخته و متناسب با نیاز آن ها محتوا تولید کنید و همچنین متناسب با رده سنی کاربران سایت محتوا های ایده آل طراحی کنید.

مزایای طراحی سایت آموزش مجازی

در دنیای امروزی و پیشرفت تکنولوژی بیشتر آموزشگاه ها، به فکر طراحی سایت آموزشی برای خود هستند. از مزایای این کار می توان به مواردی همچون: آموزش آنلاین، فروش پکیج های آموزشی، انتشار منابع آموزشی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. همچنین آموزشگاه ها پس از طراحی سایت نگرانی بابت وقایع غیر قابل پیش بینی مانند تعطیلی های مکرر را ندارند و به راحتی با خیالی آسوده میتوانند دوره های خود را به صورت آنلاین ادامه دهند. همچنین این نوع آموزش ها در گرو محدودیت های زمانی و مکانی نمی باشد چرا که شما میتوانید دانش آموزان و حتی مربیان خود را از تمامی کشور ها انتخاب نمایید.

یادگیری و آموزش، صنعتی است که از بدو تکامل بشریت، در میان انسان ها وجود داشته و خواهد داشت. ما همواره به دنبال کسب مهارت و توانایی های جدید هستیم. از این رو به دنبال منابعی می گردیم که ما را به اهداف خود برساند. اگر شما مهارت، توانایی و دانشی دارید که قصد به اشتراک گذاشتن آن با مخاطب و کسب درآمد از این راه را دارید، اهمیت استفاده از آموزش آنلاین و به کارگیری شیوه های نوین آموزشی امری غیر قابل چشم پوشی است. در عرصه پر رقابت آموزش آنلاین، سپردن آموزشگاه آنلاین خود به دستان تیمی که خود چالش های آموزش آنلاین را تجربه کرده است، می تواند قدمی هوشمندانه در خلق سایت آموزشی حرفه ای شما باشد. شاید تا ده سال پیش، یک مدرس یا یک متخصص برای کسب درآمد از تخصص خود ناچار بود آموزشگاهی داشته باشد تا پذیرای مخاطبانی باشد. اگر این مدرس مدتی بیمار می شد یا به سفر می رفت درآمدش قطع می شد. از طرفی مخاطبانی که پیدا می کرد در سطح یک شهر، آموزشگاه، مدرسه یا دانشگاه بود. اما با پیشرفت تکنولوژی، سبک جدیدی از آموزش خلق شده است که هیچکدام از این مشکلات را ندارد. شما یکبار آموزش ضبط می کنید و آن را به هزاران نفر می فروشید! افرادی از شهرهای مختلف یا حتی کشوری متفاوت. در واقع شما 24 ساعت شبانه روز در حال تدریس هستید، اما ممکن است شما در سفر یا تفریح باشید!

سوالات متداول طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین

طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین چقدر زمان می برد؟

معمولا طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین بین 10 الی 15 روز زمان می برد اما مدت زمان دقیق آن پس از بررسی امکانات مورد نظر شما مشخص می گردد.

بعد از طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین، آوا وب تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد؟

آوا وب پس از تکمیل طراحی وب سایت آموزشی و آموزش آنلاین شما، تا سه ماه بصورت رایگان پشتیبانی فنی سایت شما را انجام خواهد داد. پس از پایان این مدت در صورت رضایت از آوا وب، امکان عقد قرارداد پشتیبانی فنی یکساله و قابل تمدید وجود خواهد داشت.

دسترسی پنل های ادمین در سایت آموزشی و آموزش آنلاین به چه صورت است؟

در پنل مدیریت سایت آموزشی و آموزش آنلاین، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی خواهید داشت. همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا مدیران مختلفی را با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

آیا پس از طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین امکان توسعه آن وجود دارد؟

بله. زیرا تمامی سایت هایی که توسط آوا وب طراحی می شوند قابل توسعه هستند. شما می توانید در هر زمان امکانات مورد نظر خود را به وب سایت افزوده و یا بخش خاصی از وب سایت را به دلخواه تغییر دهید.

آموزش کار با سایت آموزشی و آموزش آنلاین دارید؟

بله. پس از اتمام طراحی سایت، آموزش های ویدئویی از طرف آوا وب برای شما ارسال خواهند شد. با استفاده از محتوای آموزشی ویدئوها به راحتی می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید. همچنین در صورتی که ساکن محدوده شهری تهران باشید، امکان آموزش حضوری نیز فراهم می باشد.

آیا به ثبت دامنه و میزبانی وب نیاز دارم؟

در صورتی که شما دامنه سایت خود را قبلا ثبت کرده باشید، می توانید آن را به راحتی به وب سایت خود متصل کنید. در غیر اینصورت دامنه مورد نظر شما در صورت آزاد بودن، توسط آوا وب به نام شما ثبت شده و پنل مدیریت دامنه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین سایت آموزشی و آموزش آنلاین شما بر روی سرور آوا وب میزبانی خواهد شد.

آیا سایت من ریسپانسیو است؟

بله. طراحی سایت در آوا وب کاملا ریسپانسیو انجام می شود. به همین دلیل سایت شما با انواع موبایل و تبلت کاملا سازگاری خواهد داشت.

آیا سایت آموزشی و آموزش آنلاین مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی می باشد؟

در صورتی که هنگام سفارش طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین و یا مدتی پس از قرار گرفتن سایت آموزشی و آموزش آنلاین در بستر وب، درگاه پرداخت مورد نظر خود را سفارش دهید، سایت شما به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، مجوز اینماد الزامی است. همچنین امکان سفارش اتصال به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، پرفکت مانی و غیره نیز وجود دارد.

اینماد چیست و چگونه می توان آن را فعال کرد؟

اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک به منظور تائید هویت و صلاحیت وب سایت ها از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و دریافت آن شرایطی دارد که توضیحات کامل آن در سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک موجود است. دریافت اینماد برای دریافت درگاه مستقیم پرداخت بانکی الزامی است.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین به چه صورت است؟

طبق قوانین آوا وب، 40 درصد از مبلغ کل پروژه در ابتدا دریافت خواهد شد و 60 درصد نیز پس از اتمام پروسه طراحی وب سایت دریافت خواهد شد. عدم پرداخت کامل هزینه طراحی حداکثر تا 40 روز منجر به قطع همکاری آوا وب با کارفرما خواهد شد.

سفارش طراحی سایت آموزشی

در صورت تمایل به سفارش طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین می توانید با من محمدرضا طاهری تماس حاصل نمایید تا بر اساس درخواست های شما، مشاوره لازم در خصوص طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین و همچنین تعرفه طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین را به شما ارائه نمایم.

آخرین ویرایش در شنبه 1 مهر 1402نام مجموعه: بلاگ آوا وب
طراحی سایت | طراحی وب | طراحی وبسایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت آموزشی | طراحی وب آموزشی | طراحی وبسایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزشی | سایت آموزشی | وب آموزشی | وبسایت آموزشی | وب سایت آموزشی | طراحی سایت آموزش آنلاین | طراحی وب آموزش آنلاین | طراحی وبسایت آموزش آنلاین | طراحی وب سایت آموزش آنلاین | سایت آموزش آنلاین | وب آموزش آنلاین | وبسایت آموزش آنلاین | وب سایت آموزش آنلاین | طراحی سایت آموزش مجازی | طراحی وب آموزش مجازی | طراحی وبسایت آموزش مجازی | طراحی وب سایت آموزش مجازی | سایت آموزش مجازی | وب آموزش مجازی | وبسایت آموزش مجازی | وب سایت آموزش مجازی
پشتیبانی برام مهمه
تقریبا 24 ساعته آماده پشتیبانی هستم
مشاوره هام رایگانه
پیام بدید و باهام راحت صحبت کنید
عاشق کارم هستم
و بیشتر وقتم رو صرف کارم میکنم
روابط جدید رو پایه ام
اگه مایلید بهم پیشنهاد همکاری بدید
کلیه حقوق، محتوا و آثار مندرج نزد آوا وب محفوظ می باشند.
Copyright © Ava Web 2014 -