ارتفاع صفحه نمایش مناسب نیست!
Ava Design Studio
Web Development
Web Design
Graphic Design
UI / UX Design

طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی

شرکت بازرگانی به شرکتی گفته می شود که به شکل سهامی خاص یا مسئولیت محدود با هدف تجارت تأسیس شده باشد. انجام خرید، فروش، توزیع، ترخیص کالا از گمرکات و غیره از فعالیت های شرکت های بازرگانی می باشند. شرکت های بازرگانی، یا ارائه کننده خدمات واردات و صادرات، ترخیص کالا و مشاوره گمرکی هستند و یا روی واردات و شبکه فروش داخلی کالاهای مشخصی متمرکز شده اند که در هر دو صورت برای نمایش اعتبار و معرفی بهتر توانمندی و تخصص و تجربه خود، و یا معرفی محصولات و شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود، نیازمند یک وب سایت اطلاع رسانی می باشند تا بتوانند خود را بهتر به جامعه داخلی و خارجی معرفی کنند. سایتی لااقل دو زبانه که سوابق خدمات خود، اهم از مشتریان گستردگی کار و یا محصولات و شبکه فروش خود را در آن به زیبایی معرفی کنند و نام برند خود را در فضای مجازی تقویت کنند و برندینگ خود را از این طریق انجام دهند. ایجاد وب سایت بازرگانی کارآمد و دارای ویژگی های منحصر به فرد در زمان حال از جمله ضرورت های کسب و کار در حوزه بازرگانی است. در واقع افراد مشغول به فعالیت در زمینه بازرگانی به واسطه طراحی سایت بازرگانی و راه اندازی سایت بازرگانی با ویژگی های مفید قادر خواهند بود تا به بازار هدف خود نزدیک تر شوند و در سراسر جهان مبادلات مورد نظر خود را انجام دهند. هر اندازه که قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت بازرگانی تخصصی تر باشند، مشتریان بالقوه بیشتری برای مالک وب سایت وجود خواهند داشت.

اهمیت طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت شرکت بازرگانی برای شرکت هایی که در زمینه تجارت، بازرگانی و امور صادرات و واردات فعالیت دارند بسیار اهمیت دارد؛ زیرا وب سایت برای اینگونه شرکت ها به منزله شریان حیاتی و ایجاد پل ارتباطی با مشتریان بازار داخلی و خارجی می باشد. جذب مشتری برای بازرگانان اولین هدف آنها است. شرکت های بازرگانی یا ارائه کننده خدمات واردات و ترخیص کالا که روی واردات و شبکه فروش داخلی کالاهای مشخصی تمرکز دارند که در هر دو صورت برای نمایش اعتبار و معرفی بهتر توانمندی ها و تخصص خود یا معرفی محصولات و شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود، نیازمند وب سایتی برای اطلاع رسانی می باشند. پس اگر میخواهید کار خود را در دنیا و نزد سایر همکاران خود معرفی کنید برای شما طراحی سایت شرکت بازرگانی بهترین گزینه می باشد.

وب سایت بازرگانی چگونه باعث ارتقای شغلی می شود؟

وب سایت مانند پلی بین شما و مشتریان می باشد. هر چه قدر خدمات و امکانات داخلی وب سایت بیشتر باشد پل ساخته شده محکم تر می باشد و بی شک کاربران وب سایت اعتماد بیشتری به وب سایت و شرکت شما خواهند داشت. طراحی سایت بازرگانی باعث می شود روز به روز مشتریان شما افزایش پیدا کنند و برند شرکت بازرگانی صادرات و واردات شما به آشناترین برند تبدیل گردد. همچنین با حضور فعال در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک، یوتیوب و غیره می توانید میزان جذب مشتریان را به صورت گسترده ای افزایش دهید.

مزایای طراحی سایت بازرگانی
  • افزایش اثر بخشی تبلیغات
  • صرفه جویی در هزینه های چاپ و توزیع بروشور یا کاتالوگ
  • دسترسی آسان به مشریان جدید
  • ابزاری مناسب برای یافتن کارمندان جدید
  • اطلاع رسانی در مورد موقعیت مکانی و راه های ارتباطی با شرکت
  • فروش محصولات و خدمات
  • گسترش بازار کار
  • مشاوره و آموزش به مشتریان
سوالات متداول طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی چقدر زمان می برد؟

معمولا طراحی سایت بازرگانی بین 10 الی 15 روز زمان می برد اما مدت زمان دقیق آن پس از بررسی امکانات مورد نظر شما مشخص می گردد.

بعد از طراحی سایت بازرگانی، آوا وب تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد؟

آوا وب پس از تکمیل طراحی وب سایت بازرگانی شما، تا سه ماه بصورت رایگان پشتیبانی فنی سایت شما را انجام خواهد داد. پس از پایان این مدت در صورت رضایت از آوا وب، امکان عقد قرارداد پشتیبانی فنی یکساله و قابل تمدید وجود خواهد داشت.

دسترسی پنل های ادمین در سایت بازرگانی به چه صورت است؟

در پنل مدیریت سایت بازرگانی، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی خواهید داشت. همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا مدیران مختلفی را با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

آیا پس از طراحی سایت بازرگانی امکان توسعه آن وجود دارد؟

بله. زیرا تمامی سایت هایی که توسط آوا وب طراحی می شوند قابل توسعه هستند. شما می توانید در هر زمان امکانات مورد نظر خود را به وب سایت افزوده و یا بخش خاصی از وب سایت را به دلخواه تغییر دهید.

آموزش کار با سایت بازرگانی دارید؟

بله. پس از اتمام طراحی سایت، آموزش های ویدئویی از طرف آوا وب برای شما ارسال خواهند شد. با استفاده از محتوای آموزشی ویدئوها به راحتی می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید. همچنین در صورتی که ساکن محدوده شهری تهران باشید، امکان آموزش حضوری نیز فراهم می باشد.

آیا به ثبت دامنه و میزبانی وب نیاز دارم؟

در صورتی که شما دامنه سایت خود را قبلا ثبت کرده باشید، می توانید آن را به راحتی به وب سایت خود متصل کنید. در غیر اینصورت دامنه مورد نظر شما در صورت آزاد بودن، توسط آوا وب به نام شما ثبت شده و پنل مدیریت دامنه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین سایت بازرگانی شما بر روی سرور آوا وب میزبانی خواهد شد.

آیا سایت من ریسپانسیو است؟

بله. طراحی سایت در آوا وب کاملا ریسپانسیو انجام می شود. به همین دلیل سایت شما با انواع موبایل و تبلت کاملا سازگاری خواهد داشت.

آیا سایت بازرگانی مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی می باشد؟

در صورتی که هنگام سفارش طراحی سایت بازرگانی و یا مدتی پس از قرار گرفتن سایت بازرگانی در بستر وب، درگاه پرداخت مورد نظر خود را سفارش دهید، سایت شما به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، مجوز اینماد الزامی است. همچنین امکان سفارش اتصال به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، پرفکت مانی و غیره نیز وجود دارد.

اینماد چیست و چگونه می توان آن را فعال کرد؟

اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک به منظور تائید هویت و صلاحیت وب سایت ها از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و دریافت آن شرایطی دارد که توضیحات کامل آن در سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک موجود است. دریافت اینماد برای دریافت درگاه مستقیم پرداخت بانکی الزامی است.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت بازرگانی به چه صورت است؟

طبق قوانین آوا وب، 40 درصد از مبلغ کل پروژه در ابتدا دریافت خواهد شد و 60 درصد نیز پس از اتمام پروسه طراحی وب سایت دریافت خواهد شد. عدم پرداخت کامل هزینه طراحی حداکثر تا 40 روز منجر به قطع همکاری آوا وب با کارفرما خواهد شد.

سفارش طراحی سایت بازرگانی

در صورت تمایل به سفارش طراحی سایت بازرگانی می توانید با من محمدرضا طاهری تماس حاصل نمایید تا بر اساس درخواست های شما، مشاوره لازم در خصوص طراحی سایت بازرگانی و همچنین تعرفه طراحی سایت بازرگانی را به شما ارائه نمایم.

آخرین ویرایش در شنبه 1 مهر 1402نام مجموعه: بلاگ آوا وب
طراحی سایت | طراحی وب | طراحی وبسایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت بازرگانی | طراحی وب بازرگانی | طراحی وبسایت بازرگانی | طراحی وب سایت بازرگانی | سایت بازرگانی | وب بازرگانی | وبسایت بازرگانی | وب سایت بازرگانی
پشتیبانی برام مهمه
تقریبا 24 ساعته آماده پشتیبانی هستم
مشاوره هام رایگانه
پیام بدید و باهام راحت صحبت کنید
عاشق کارم هستم
و بیشتر وقتم رو صرف کارم میکنم
روابط جدید رو پایه ام
اگه مایلید بهم پیشنهاد همکاری بدید
کلیه حقوق، محتوا و آثار مندرج نزد آوا وب محفوظ می باشند.
Copyright © Ava Web 2014 -